fredag 6 november 2009

Vi är framme i Borlänge!

Klockan börjar närma sig 12-slaget, och vi sitter i skrivande stund i hotellrummet och övar på vår Team Possible-låt inför morgondagen. Vi har hunnit med ganska mycket under kvällen måste jag säga, och jag är stolt över att vara lagledare över det här laget (vilket jag i och för sig har varit mest hela tiden). Alla har hela dagen (sedan vi klev på tåget mot Borlänge 16.17) varit optimistiska och engagerade, och bidragit med sitt strå till stacken.

Sedan vi kom till Borlänge har vi bland annat ätit kebab/pizza, blivit jagade av en alkis som var förtjust i Rebeccas hår (läskigt!), tränat som bara den på teoriredovisningen och alltså nu senast tränat på vår Possible-låt. Vi bestämde oss till och med för att lägga till en extra vers på låten, trots att sången inte riktigt sitter till 100% än - men det är väl så att friskt vågat är hälften vunnet, inte sant?

Jag vet faktiskt inte hur länge vi kommer att fortsätta hålla på innan vi lägger oss. Gruppen har jobbat hårt ända sedan vi steg på tåget, och ändå är det bara jag som lagledare som börjat lite bli trött. Vi ska ju trots allt äta frukost redan klockan 7 imorgon, och sängarna här på Scandic Hotel är sövande sköna. Resten av gruppen har precis planerat in den årliga nattpromenaden vid halv-ett, men själv kämpar jag med att hålla mig vaken... zzzzzzzz.

Men vi ses väl imorgon?

//Marcus Nygren, stolt lagledare för Team Possible

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar